Bara för jag vill mobbas =)

Tjingeling Badring!

Okej, nu har jag med skaffat en blogg xD Bara för att jag inte har någe kul att göra en fredag =P
Ni lär ju inte hänga med när jag skriver men.. men.. =P

Nu har vi gått två veckor i skolan, jag är redan trött =P Men vi har bara 165 skoldagar kvar =)  Sen är det studenten =D =S

Skolan idag var riktigt seg... Hade Naturkunskap första lektionen idag, var riktigt kul :) Men gjorde nog bort mig igen xD Men det är ju inget ovanligt :P
Körlektionen i morse gick ju sådär, min lärare vill att jag ska ha två körlektioner mer än jag har råd med.. Får väl se hur det blir...

Teoriprovet har jag den 9 September =S Nu måste ja se till att plugga riktigt ordentligt så jag klarar det den här gången!

Nu ska jag ta o göra något av min Fredags kväll, får väl se vad blir :)



Ta e i bakluckan! ^^,



Har nu suttit o kollat på en skit grym film. "One True Thing" Den va grymt bra, se den :) Satt o strörtlipa i slutet :P Det är ungefär det jag har gjort ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0