En vecka kvar!

Tjingeling Badring!


Den här helgen har gått grymt fort, så tråkigt! Vill ha en dag till =P I fredags satt jag som sagt och kollade på idol ensam framför tvn xD Var själv hemma på kvällen. I går var jag o tränade, sen satt jag hemma och pluggade och på kvällen gick jag ut med några kompisar , Tack för en rolig kväll =) 
Idag har jag haft fullt upp typ =P Var tue me hunden i morse, sen har jag tvättat och sorterat tvätt, gjort et arbeta och städat lite, och nu ska jag snart åka till träningen =) Inte för att jag kommer orka, men jag tränar ju för att orka mer =P Tränar jag inte kommer jag ju absolut aldrig orka xD Ikväl sen blir det att käka amt och sen plugga lite engelska glosor. Skoj! "/

Nu har min telefon vart inne på lagning i två veckor! Hur länge kan det ta o fixa skiten lixom? Kan dem inte bara ge mig en ny telefon eftersom den är inne för samma problem igen? Jag saknar min telefon!!! Är den inte klar snart får jag väl typ ringa dem eller nåt.. För så lång tid känns ju lite väl överdrivet.. Vill gärna ha den till avslutnignen o över jul så man kan ta kort =)

Nu är det även bara en vecka kvar av skolan innan lovet. Ska bli skönt med jullov! Känner att jag skulle behöva det just nu =P Fredag är det avslutning, sen så är det ingen skola förren 8 Januari 2009!! =) Några veckor ledigt iafall =)


Jaja, nu ska jag åka iväg till träningen
Ha d gött alla =)



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0