God Jul! ^^,

Tjingeling Badring!



Idag är det dan före dopparedan. Imorgon är det alltså Julafton... Känns konstigt att det redan är jul, har nästan ingen julkänsla alls.. Idag har jag julpyntat o klätt granen med familjen :) Mysigt o skojsigt ^^,  Har även renbäddat sängen och hängt upp en apelsin med nejlikor i mitt fönster ^^, Jag har även träffat Frida i stan och vart ute me hunden ^^, Vilken händelserik dag xD

Imorgon är det ju Julafton, o vad händer då? Jo, Farmor & Farfar kommer hit vid 1-2 nån gång och när de väl har hittat hit så ska vi käka lutfisk =) Klockan tre ska vi se på Tv, då är det Kalle Ankas jul, Tradition =)  Sen ska vi väl äta lite mer efter det xD Både fika o mer mat, antar jag. Får väl se =) och sen på kvällen blir det Julklappar =)  Sen så blir det sängen några timmar efter det ^^,

Nu ska jag sitta o mobba mig här vid datorn o äta upp min glass =) Sen så blir det väl sängen inte alltför sent =)

Ha d gött! O E God Jul!! =D



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0