Juldagen!

Tjingeling Badring!



Igår var det Julafton, det var roligt :) Som vanligt ioförsig :P Kanske itne lika mycket julkänsla som vanligt, men jul är endå alltid jul. Fick många fina paket :) 

Det jag fick:
 - Halsband
 - Örhängen
 - Godis
 - Pengar
 - Presentkort - Till piercing :)
 - Köks handdukar
 - ljusstake
 - Ett pussel på Ronja :)
 - Leggings





Idag har jag inte gjort speciellt mycket, har suttit lite vid datorn, vart ute på en långpromenad med mamma o Ronja, spelat kort med mamma o småsyskonen o kollat film :) Varit slappt =) Fick även torka upp någon skum spya i morse xD Ronja hade käkat lite för mycket igår =P Bra start på morgonen xD

Imorgon startar mellandags rean :) Då ska jag ut o shoppa =) Måste hitta nya jeans och nån ny bh. Även klännign till nyår =P och ska kolla om jag kan fixa tid för piercingen om de har öppet ^^,   Läskigt =P


Nu ska jag fortsätta min visit på datorn och tråka som vanligt =P
Ha d gött!



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0