Jullov!

Tjingeling Badring!



I torsdags så hade vi ju talet som sagt. Det gick förvånadsvärt bra =) Jag fick godkänt iallafall :) och höll tiden! Glad ^^,  I ferdags var det avslutning, skönt skönt.. Bakade pepparkakor med syskonen o Frida på kvällen med :) Skoj Skoj! Jag gjorde en pepparkaks borg och evve gjorde ett pepparkaks hus :P Dem blev skit snygga xD
 Min borg =) Så snygg xD

I går så bakade även jag o Frida pepparkakor hemma hos henne :) Men det pepparkakshuset blev lite mindre lyckat...
  Mitt och Fridas xD

Jaja, inte så värst lyckat, men det var rätt kul =P Men dem satt o skratta åt mig bara för jag fick ryck på degen.. Mindre kul xD haha =P

Idag så ska jag träna, sen ska vi ha julfest med laget, men julklappsbyte =) Skoj skoj, får se vad man får för något iår xD Förra året fick jag en diskborste... I år vill jag ha något annat xD Haha =P

Nej nu ska jag åka med mamma o köpa fågelfrön xD =) Ha det gött =)



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer
Postat av: Jakob

sjukt snygg pepparkaksborg;) jag skulle aldrig ha tålamod till att göra en sån :P

2008-12-21 @ 13:10:01
Postat av: Anonym

haha va långt bak ja kolla ^^ men fan va snyggt de vart :D du skulle sett mitt! hahahah såg ut som nånting nån spytt upp :D

2009-05-20 @ 00:18:37
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0