Julshopping!

Tjingeling Badring!



Idag var jag nere i Kungsbacka o shoppade lite med Frida, Camilla o Jannicke :) Hittade massa fint :) Slängde ut allt för mycket pengar... xD Handlade allt på rean ioförsig. Men det blev en del iallafall =) Hittade det viktigaste ^^ Jag köpte ett par jeans super coola ^^, en nyårsklänning, en annan klänning, två tjocktröjor, två bhar, ett par leggings =) Nöjd över mina köp ^^,  jag va glad att jeansen va på rea annars hade jag aldrig köpt dem xD Ska lägga ut bilder senare :)
Vi åkte även lite bil ^^, Åkte hem till Camilla o drack te och åt vaniljbullar o pepparkakor =) Men jag bidde inge snällare av dem... Måste nog käka jäla massa pepparkakor för att bli snäll xD

Annars idag har jag suttit lite vid datorn o kollat tv med mamma o pappa :) Det va möjs =P Såg på Körslaget =P Satt o mobba massa folk.. o bet hunden xD haha xD fråga inte varför, fick mig nåt ryck :P Jag gav igen lite från när hon har bitit mig =P Var nog rätt trött med, så får väl skylla på att jag var trött o flummsig ^^, Sen efter det blev det lite twister med småsyskonen eftersom internet balla ur, och msn är ju helknäppt som vanligt.. Att jag ens orkar sitta här vid datorn när det knäppar sig hela tiden xD

Imorgon ska jag försöka skriva det jag har efter mig från skolan. Har en svenska sak att skriva och en engelska analys.. Orka xD

Och nu hakade sig hela msn igen för andra gången på fem minuter typ! Jag slänger datorn i väggen!!! Vem klarar av en sån här dator? Eller är det bara msn som är helt uppåt väggarna och inte vill vara igång idag? 
Nu dog jag och återuppstod... Var nån jävla skit på datorn som inte skulle vara där :P Så tog jag bort den, o självklart försvinner hela jäla internetsida, jag dog.. Men sen logagr jag in här på bloggen igen, så har det tydligen sparats så det är bara o forsätta skriva, jag återuppstod xD

och nu bör jag nog sluta skriva, för jag är så himla trött att man antagligen itne fattar hälften av vad jag har skrivit xD Men kändes bra att få skrivit av sig iafall =)


  
En bild på Julgranen, skulle lagt in den tidigare, men skit samma xD

Okej, nu ska jag sova =P Ha d så bra =)



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0