Lussetåg :)

Tjingeling Badring!


Den här veckan har varit jobbig. Har varit mycket pluggande. Har fyra saker till nästa vecka, Engelska glosprov, arbete i naturkunskapen, arbete i skapande verksamhet och svenska nationella talet. Kämpa på!! xD Ska sitta o fixa sista av allt i helgen. Orkar inte mer just nu. Fredag och Lördag plir det pluggande =) Fast inte hela dagen på lördag, har både träning och så ska jag ut med kompsiarna =)

Igår så satt jag och skrevmitt svenska tal, det skulle vi ju igentligen haft idag, men tur nog var våran lärare hemma med sjukt barn =) Blev överlycklig =P Nu hinner jag öva mer på det =) tränade även igår, ahde utr träning. Det gick skit kasst, missade varenda pass typ xD Men det blir väl bättre antar jag xD

Idag så skulel vi ha lussefika i skolan. Så alla BF klasser satt i en mini aula och väntade på lärarna. Så kommer dem in i ett luciatåg och sjunger sånger som de skrivit om =) Hur grymt som helst. Dem var gulliga i sina fina kläder xD Sångerna hade dem skrivit om så de passade in till skolan och vårat program ^^, Så omtänksamma de är =P




Imorgon är det fredag igen =) Skönt! Då ska jag plugga lite o sen slappa, ska nog även se idol finalen =P Vilket liv man har xD

I helgen är det som sagt plugg, träning och utgång =) Ska ut på lördag med kompisarna som sagt eftersom det är Lucia. Lite "firande" måste man ju ha xD Hoppas att det blir roligt, men det blir det nog =)

Nu ska jag nog snart käka lite kaka =)
Ha d gött =)



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0