Piercing!!!

Tjingeling badring!



Ja nu har jag som sagt bokat tid för min piercing! Fredag ^^, Scary =P Men det blir nog bra =P Hoppas jag xD Får väl se som sagt =)
Var med mamma o brorsan i stan, var o hämtade ut medicin på apoteket, o sen letade vi efter en extern hårddisk till mamma :) Hittade en på Media Mark efter lite letande ^^, Sen hem o... jaa.. vad gjorde jag då.. Ingen aning xD kolla ltie film tror jag xD Sen åkte jag iväg igen vid halv 4 för att lämna evve o köpa chips xD Sen hem igen o kolla lite mera film, o ltie dator emellanåt :P sen vart d mat o nu dator igen xD Ska bli bingolottospelande ikväll =) o smart som jag är skrapade jag ltie på den rutan man inte fick skrapa på, så om vi nu vinner (bara för att) komemr vi aksnke inte kunna hämta ut vinsten xD haha =P Men är det nån som ska klanta sig är det jag xD

Okej, nu ska jag försöka sluta skriva... försöka sa jag ;) Okej ska sluta...
Ha d gött
Ps. Imon e d nyår!! Tha Evil Plan xD



Lev livet för man vet aldrig nräd et tar slut

Kommentarer
Postat av: Tobbe

vart ska du pierca dig? :)

2008-12-30 @ 18:50:12
URL: http://tobbejonsson.se
Postat av: Therese

Det gör inte ont. Det går så fort när man piercar sig :)

2008-12-30 @ 18:56:08
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0