Julkalendern! ^^,

tjingeling Badring!


Idag så var det tillbaka till skolbänken. Eller skolbänk vet jag inte riktigt om det är, men i skolan var jag iallafall ^^,  Jag fick tillbaka prov från i Fredags med, Naturkunskapen och Engelskan. Jag fick VG på naturkunskapen, 28,5 av 42 och på VG+ på Engelskan, 36 av 45 =) Det förgyllde min dag :D Annars idag så har jag köpt två klänningar eller tunikor kasnke det heter? xD Jag o klädnamn går inte ihop riktigt :P har också pluggat här hemma, skrivit klart tre saker =) Jag är ju grym ^^, Mönster elev xD elr ja lite iafall ^^,

Imorgon är det skola och sen träning, brottning :) Jag har bestämt mig att, om jag får för gympaläraren, göra en fys träning. Jag ska ta med olika övningar som vi gör på brottningen :) Jag är såå grym lixom :P Eller ja om jag nu får göra det, och om vi är några på lektionen.. Kan ju hoppas att vi är hyfsat många iafall, man får inte skolka (hör du det FRIDA!!) =D

Idag är det ju första december med, och det betyder Julkalendern!! =D Julkalendern är tradition udner december, man får inte missa den. Det går inte xD Jag ska upp o se den 7.15 imorgon också xD Efter den ska jag halvsova ett tag till, typ till åtta xD En halvtimme är bättre än inget ^^,

Jag har börjat fundera, bli inte allt för chockade av det nu =) Men jag känner att datorer och internet är så överskattat igentligen. Jag har typ börjat tröttna på att sitta vid datorn för om man tänker efter gör man inte något vettigt iallafall. Visst man sitter och snackar med kompisar och det är roligt, det håller jag med om. Men om man inte satt vid datorn varje kväll vad mycket annat man hade kunnat göra då. Läsa en bok tillexempel, eller göra sina läxor ordentligt =) Inte sitta uppe för sent och komma i säng i tid så att man orkar vara i skolan under dagen. Jag börjar fundera på om jag e sjuk xD

Nu ska jag nog ta mitt lilla godis o kolla lite tv eller läsa en bok ^^,
Ha d gött folket :)

Veckans citat: Kommer du att se tillbaka på ditt liv och säga: "Jag önskar att ja hade" eller "Jag är glad att jag gjorde" ?
Zig Ziglar



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0