Tha Geleklump is Back xD

Tjigneling Badring!



Hade träning idag igen, styrka och smidighet. Så jäkla jobbigt att jag tror jag ska gå under xD Orkar itne lyfta armarna ordentligt ens, ikväll är jag nog en värre geleklump än förra veckan xD Ska försöka hoppa i säng nu om en stund, men tänkte skriva lite här först :)

Den här dagen har väl varit lika lärorik som alla andra... Alltså inte mycket nytt har fastnat i huvet mitt =P Jag har aldrig varit riktigt skoltrött, har typ undrat varför folk tycker det är så jobbigt att gå dit. Men nu kan jag förstå dem lite... Just nu känner jag att det är stressigt o jag vill bara vara slappa hela dagarna. Men jag sen tror jag att jag blir trött på skolan för att klasskompisar o kompisar börjar bli trötta dem med. Men nu har vi bara två och en halv skolvecka kvar, hur skönt som helst. =)
Kämpa på de sista nu! Vi fixar detta =) Jag tar emot er om ni faller... Eller stoppar fallet iafall ;) (jag är ju inte så stark som sagt...)  xD

Jaja, nu ska jag ta och hoppa i säng, ska borsta gaddarna föst ^^,
Ha det så bra tills jag skriver igen =)



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer
Postat av: jakob

nu nanar geléklumpen sött gissar jag på:) har oxå fixat blogg nu, men vet inte varför xD nu ska den här klumpen oxå sova hihi

2008-12-04 @ 02:10:47
URL: http://flyckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0