Uffared :)

Tjigneling Badring!



Idag så var jag i Ullared med Evve o hennes kompis Rebecca från Norge. Det var skoj, gick upp vid 6 imorse typ och åkte hemifrån vid halv 8 typ och kom hem vid halv 4 :) Jag fick köpt rätt mycket, för mycket kanske!? Köpte för 1300 ungefär, o då räknar jag med mat och ett par skor som jag köpte utanför.

Det som jag har handlat idag var iafall:
> Två tjocktröjor
> Två pyjamasbyxor
> Ett par leggings
> Trosor o strumpor
> Sängkläder
> American Pie - The Naked Mile
> CD - Det Bästa med Julen
> Julkort
> Läckerol
> Deo
> Dricka
> Skor




Imorgon är det söndag och då ska jag vara hemma och plugga. Det är andra advent imon med, och någons namnsdag.. Undra vems (A) Det kan ni allt ta o lista ut ;)

Så är det skola på måndag igen, blir väl som vanligt :) Ska även på Hockey!! Frölunda - Brynäs =) Ska dit med Frida och Evve =) Skoj Skoj ^^,

Nej nu ska jag sluta skriva, ska sitta o lyssna klart på julskivan jag köpte ^^, Får se om jag kan hitta på nåt annat skoj här vid datorn =)

Ha en bra helg!



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Det är skit jobbigt att ha ont i ryggen. Min rygg är sne, så jag har ont i den ganska ofta. Men nu gör det ont på ett annat ställe, så jag har ingen aning om varför jag har ont nu. Men det går väl över, dt brukar det göra. Haha.

2008-12-07 @ 14:06:11
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: Det är skit jobbigt att ha ont i ryggen. Min rygg är sne, så jag har ont i den ganska ofta. Men nu gör det ont på ett annat ställe, så jag har ingen aning om varför jag har ont nu. Men det går väl över, dt brukar det göra. Haha.

2008-12-07 @ 14:06:13
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0