Förkyld...

Tjingeling Badring!


Nu sitter man i skolan som vanligt, börjar itne förren om en halvtimme igentligen men eftersom bussarna inte går förbi skolan varje gång var jag tvungen att ta en tidigare buss "/ Men det är rätt skönt att sitta här och slappa också =P o jag har fått en jävla förkylning igen!! Orka!

Igår så gjorde jag inte så mkt, jag satt o kollade på tv o slappade hela kvällen nästan, förutom när jag duschade och bakade en kaka ^^, Satt nog inte vid datorn något alls igår. Men det är rätt skönt det med. Idag ska jag försöka sätta mig med Naturen en stund så att jag kan göra provet på Fredag.

Jag somnade kasst igår med, låg jättelänge innan jag somnade. Sen har jag vaknat av och till hela natten med. Inte konstigt om jag är trött! Vet itne vad jag ska göra för att somna lättare. Det verkar ju itne spela någon roll om jag är trött eller itne eftersom jag inte somnar ändå.

Aja, nu ska jag fixa lite innan jag börjar! Ha det gött!


Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0