Jäkla rygg!!

Tjingeling Badring!


I går bakade jag kanelbullar med Camilla =D Dem blev supergoda =) Vi hade riktigt kul när vi bakade med ^^, Sen när vi bakat klart lånade jag mammas bil och så åkte vi hem till Camilla. Där flummade vi vid datorn och kollade film, vi åt även tacos med hennes mamma o Jonas o henner mormor o morfar , o Amanda då xD Det var gottit^^, Efter maten så kollade vi på American Pie 3 The Wedding, hur kul som helst. Fast jag hann bara se på halva typ, vi måste se klart den snart ^^, Sen strax efter 9 så åkte jag hem, då tog parkeringen slut =P Var riktigt kul att köra bil själv i mörkret, satt med musik på hög volym o sjäng massa xD haha... Hemma så försökte jag faktiskt att köra in i garaget en gång, men orkade itne försöka mer än en gång, var nog lite för trött ^^, Testar en annan gång...

Idag har jag typ inte gjort ett piss... Tråkat.. Suttit vid datorn, fått ryck på min jävla rygg som värker!! Hatar att den gör ont... Man kunde ju önska att det gick över, får väl gå med det nån dag till så slutar det göra ont sen ^^, o sen får jag ont igen om nån vecka kanske.. Segt som attans..

Imorgon startar sista veckan på praktiken, ska bli skönt att komma tillbaka till skolan, men endå inte. Trivs så bra där jag är att jag skulle kunna vara där ett tag till =)

Aja, ha det gött, ska väl försöka hitta på nåt vettigt...



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0