Looov!!

Tjingeling Badring!


Nu är det äntligen lov! =) Så skönt, bara slappa hela veckan =)
Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag har tvättat o sorterat kläder, suttit vid datorn o vart ute med hundarna. Har även kollat en film ^^, Så nu så sitter jag o väntar på att maten ska bli klar. Sen ska jag väl packa klart innan imon, då ska jag till Karlskrona med Frida o Johanna =) Ska bli roligt ^^,

Vi hade Guldfest i lördags, det var skojsigt =) Vi blev bjudna på jätte god mat, det var någon fläskfilegryta med ris o massa frukt vid sidan om. Hur gott som helst =) Det var massa sång o skratt o jag vet inte allt =P Men fy fan va trött jag blev på kvällen xD Jag drack inget heller, elr jo drack gjorde jag men det var alkoholfritt, körde bil. När jag sulle köra hem så blåste det sjukt mycket, man kände hur vinden tog tag i bilen =P Spöregnade gjorde det också. Men jag lyckades göra värsta snygga parkeringen i garaget, är riktigt stolt över mgi själv xD

Men nu ska jag gå o fixa en sallad till maten, så ska vi äta om en stund! Ha det gött!

_____________________________

Så nu har jag varit ordentligt och varit o gymmat för första gången i mitt liv! Jag är rätt död i kroppen så får hoppas att man kommer upp imon bitti ^^, Men det blir nog inga problem =P
Jaa, imorgon åker man då alltså... Det blir nog roligt hoppas jag =) Vi får se, Vi får se...
Hörs senare i veckan ^^,



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0