Mamma Mia!!

Tjingeling Badring!


Imorse gick jag upp i tid, klädde på mig, åt frukost och läste tidningen som jag brukar. Precis innan jag skulle gå till bussen kom jag på att jag inte började 7, utan 8. Det var ju roligt, jag hade kunnat sova en timme längre. Så jag gick upp o la mig på sängen ett tag till xD
Praktiken rätt lugnt idag, lite skrikigt emellanåt men inte så jätte jobbigt. Min lärare kom och hälsade på vid ett tiden också, då sov ganska många av barnen. Det var ju Viktoria som kom dit så hon babblade på som vanligt, jag fick knappt en syl i vädret xD Men det gjorde ju inte så mycket eftersom jag inte hade så mycket att säga =P Sen slutade jag runt halv 3 så det var rätt slappt efter att Viktoria hade gått.

Jag avr och såg Mamma Mia med Camilla, Jaffa o Lisa med. Hur roligt som helst, filmen var super bra, ett tipps om du funderar på att gå o kolla =)  Det var skit kul att träffa Lisa igen =D Har inte träffats på ett tag.

Imorgon har vi träning igen, mellan 10.30-12. Efter det ska jag o Camilla baka bullar =D Det är ju trots allt Kanelbullens dag imon. Ska bli roligt =D Vi två i köket kan nog bli en underhållning i sig xD

Snart ska jag väl försöka sova... snart... =P

Aja, ha det gött!



Lev livet för man vet aldrig när det ar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0