Plugg!!!

Tjingeling Badring!


Idag har jag pluggat massor. Har nästan skrivit klart mitt APU arbete, och försökt klara engelskan... Men jag fattar inte ett skit om jag ska vara helt ärlig... Jag vill ha tillbaka Jessica som vi hade på vårterminen, Tanya är ju helknäpp!  Jag har även lagat tacos med, till mig Jannicke o mamma. Åkte o köpte köttfärs o sånt o på vägen hem var det en gubbe som sprang rätt ut i vägen o stannade o började gå, tur att man såg honom så ja hann bromsa annars hade det blivit gubbmos... Men vi kom hem utan att köra på nånting o fixade maten ^^, Sen lyckades jag köra in bilen i garaget =D *stolt*

Imorgon är det ju tillbaka till skolan, kulkul... Orkar fan inte! Men man måste...  Sen är det träning på kvällen o jag har massa tråk läxa säkert "/

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, knappt jag orkar det.. och ryggen börjar bråga nu igen, trött på detta...

Aja, ha de gött!



Lev livet för man vet aldrig när dte tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0