Skolan!

Tjingeling Badring!


Nu är det Måndag igen, så sitter man här som vanligt på morgonen vid en dator. Vilket liv... Försov mig en timme imorse med, vilken underbar start på dagen.. elr inte! Så nu är jag helt jävla död känns det som, vill bara hem och sova. Men det får jag vänta med tills ikväll. Snart ska jag springa till min lektion, elr inte springa direkt men jag ska gå till lektionen. Snark!

Igår så pluggade jag lite på naturkunskapen, men hade ingen ork för att plugga så mycket så jag ska se om jag kan göra provet på Fredag ist eftersom jag inte kan något idag ^^,

Men nu ska jag dra till lektion, skriver kasnke mer ikväll :)

Ha det gött!



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0