Aaaahhhhh!!!!!

Tjingeling Badring!


Idag har jag typ inte gjort ett skit... Suttit vid datorn/tv hela dagen och varit ute med hunden. Jag har faktiskt tvätat med =P Men fy fan va segt d har varit xD Sen kom brorsan hem o hade vurpat me en kompis moppe, så han har antagligen brytit nyckelbenet. Smart smart... Ska kolla tv sen ikväll =P Ska bli kulkul ^^,

Igår var jag inne på Frölunda Fans Day med Frida. Det var as kul =)   Vi flummade hela dagen ^^,  Fick lite autografer med ^^,  o mycket kladdkaka fanns det =P Var borta hela dagen typ =P

Imorgon börjar Praktiken, jag ska vara på en förskola för barn 1-3 år. Kommer väl bli kul hoppas jag. Om jag pallar att vara där i 4 veckor xD Jag märker hur det blir ^^,

På tisdag har jag uppkörning också =S Blir nog spännande, hade ju önskat att jag hade fått köra någe ihelgen men mina föräldrar var ju itne hemma så det sket sig =(

Aja, nu ska jag ut med hunden sen blir det tv ikväll. Ha d gött!!


Lev livet, för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0