Bara för att...

Tjingeling Badring!

Bara för att jag har körkort o Bara för att jag är ledig på onsdag o Bara för att jag gilalr att kolla film ^^,
Okej, jag ska sluta o berätta lite om min helg =P

I Fredags körde jag bil helt själv för första gången, inte för att det var så långt men endå ^^, Jag hämtade Frida, åkte hem till mig och åt och sen åkte vi och hämtade mitt körkort. Det var den hemskaste bilden i världens historia, och jag behöver leva med den i tio år till... Frida kunde inte ens ljuga o säga att den var okej xD Aja, vi åkte iafall o hyrde film och köpte lite gott och sen ehm till mig ogen o läman bilen. Sen tog vi bussen hem till henne där vi spelade lite Guitar Hero (vilket vi var kassa på) och sen såg vi filmen vi hade hyrt (P.S. I Love You). Jag har nog aldrig gråtit så mycket i en film som jag gjorde då. Satt typ o grät igenom mer än halva filmen. Men så bra den var så skulle jag gärna se den igen ^^,
I Lördags blev jag väckt halv åtta av en lampa som frida tände. Jag blidde inte glad. Sen var jag med henne i Ishallscafét hela dagen typ, okej fram till fyra ^^,  sen när jag kom hem så satt jag vid datorn o slappade. Var grymt trött så somnade väl runt halv elva.

Idag har jag spelat match ^^, mot Halmia. Vi vann med 1-0 =) Jag avr iten riktigt med i matchen idag kände jag, benen orkade inte :P Det kan vara för att jag har varit förkyld över en vecka snart, fast det börjar ju bli bättre =)

Imorgon bär det av till praktiken igen, börjar klockan 8. Så då kan jag äta frukost där ^^, Fast det gör jag bara ibland, hoppas inte är det någon vikarie där imon det blir så jobbigt då ^^,

Fan vilken tråkig blogg jag har, måste bara nämna det xD Här står det ju ignet intressant för fem öre ^^, Men vafan, lite tråkigt ska man med ha i vardagen, fast å andra sidan är det ju söndag nu..  Hmm, nu fick jag ltie problem xD Kan någon hjälpa mig att reda ut det? =P

Aja, nu ska jag se på film. Miss Secret Agent 2. Ha d gött


Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer
Postat av: "Christer Håkansson"

Du har en roligare blogg än vad jag har...jag klagar bara på allmänheten...men nåt måste man klaga på...puss o kram

2008-09-21 @ 22:19:25
URL: http://milland.blogg.se/
Postat av: Lea

haha det finns värre bloggar, i promise ;) grattis till körkortet :D

2008-09-25 @ 21:29:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0