Måndag igen!

Tjingeling Badring!

Snälla, hjälp mig... Vet inte vad jag ska göra... Kan inte någon God Fe komma och ta itu med mina problem? För jag pallar inte att ta itu med dem. Vet inte ens om jag kan ta mig mod till att göra det. Men man får väl överleva.

Skolan idag var väl okej, jävligt seg bara. Men man överlever =P Man ska ju palla 164 skoldar till ^^, o då är det 4 veckor som vi har praktik. Jag har föresten fått min praktikplats nu =) Ska vara på förskolan borta vid Inlag =) Ska bli riktigt kul, är barn från 1-3 tror jag =)

Träning ikväll med, orkar inte xD Men jag får så dåligt samvete av att inte träna...  Men man överlever ^^,

Bilskolan imon oxå... Har ju prov om en vecka typ =S Men jag ska fanimej klara det den här gången! Så nu ska jag fan fixa den här skiten!

Lev livet, för du vet aldrig när det tar slut.

ps. Snart låser jag det så ignen kommer åt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0