Match idag ^^,

Tjingeling Badring!

Ikväll ska jag spela match med B-laget, ska bli roligt. Fast jag vet inte om jag får spela, vi får väl se =) Hade vart kul om man fick spela en stund iafall.
Skolan idag var så grymt seg att det inte var sant. På svenska lektionen, näst sista lektionen, så somnade jag typ xD Hela klassen var jätte sega o ingen orkade arbeta typ. Så vi fick faktiskt gå 20 minuter tidigare, väldigt snällt av läraren ^^, Inte ofta man får gå tidigare =P
Just nu håller jag på med maten, duktig som jag e =P Potatis o köttbullar ^^, Ska bli gott, Mumma!
Jag har kommit på att min blogg är fasligt ointressant, så jag förstår dem som inte läser den... Ifall nu någon överhuvud taget läser den xD

Aja, ha d gött!



Lev livet, för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0