Sent! Grattis Jaffa ^^,

Tjingeling Badring!

Igår fyllde Jaffa 18! Grattis Grattis =) <3 Så då var det självklart utgång på kvällen =P Det blev jag, Camilla, Jaffa, Frida, Johanna o Johanna. Sen så var ju lite syskon där med xD Vi hade jätte kul =)  Startade kvällen hemma hos Jaffa, flumsade "lite" där xD Sen bussen till stan där vi mötte Johanna o Carro sen gick vi till Rumpan =P Där satt vi o snacka massvis o drack lite ^^,  Det va mömigt =P Sen drog vi till Mingel o lyssnade på någet band som spelade där, hur kul som helst =) o när dem hade spelat klart så drog vi tillbaka till rumpan o mobbade oss xD Riktigt kul =) Men när det stängde vid 2 typ gick vi till stationen, då märkte jag att ja hade skrikigt så mtk att jag höll på att tappa rösten xD Lät som om jag var i målbrottet erl någe sånt xD Sen va d några killar som fråga oss efter va d nu va, p när ja skulle förklara så skar sig rösten xD så dem skratta åt mig.. lite elakt xD Men det var en lyckad kväll iafall ^^, Var väl hemma vid 3 typ =P

Idag har jag inte gjort mycket alls, vart hemma o tråkat xD Hipp hipp typ xD

Imorgon är det match med U-laget. Ska nog bli kul hoppas jag ^^, Får väl se =P
Det gick ju bra i torsdags på matchen, även om man var lite omskakad efter att två i laget nickade ihop. De spräckte ögonbrynen o massa skit..

Aja, ha d göttans!



Lev livet, för man vet aldrig när det tar slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0