Trött!!!

Igår hämtade jag ut mitt körkort, det var nog den fulaste bilden i världens historia xD Till o med Frida kunde inte ens ljuga om att den va bra xD Aja, får väl leva med den bilden tills jag ska skaffa ett nytt ^^, på kvällen såg vi på P.S. I Love You hemma hos henne, Det var nog den bästa filmen jag sett på länge, o fy fan va jag grät xD mer än halva filmen xD Men jag skulle lätt kunna se den igen bara för den va så bra ^^,

Imorse blev jag väckt av henne vid halv 8, av att hon tände lampan. Då blev jag jätte glad.. elr inte xD Jag sov såå gott inatt, ska flytta till hennes "extra säng" xD Sen har jag vart med henne i Cafét hela dagen typ.

Nu ikväll ska jag bara vara hemma o ta det lugnt, match imorgon med B-laget ^^, Ska bli kul :P Ska nog baka en kladdkaka med =D

Aja, ha d gött!



Lev livet, för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0