Back to school!

Hejohå!


Nu sitter jag i skolan, det är måndag och jag har som vanligt håltimma. Har suttit och skrivit klart min loggbok för det med byte religion för tre dar. Nu är en sak klar = Bara resten med xD Vi har runt fyra skolveckor som är vettiga kvar, fyra! Fattar ni?!!! Det är grymt läskigt, snart är det över, snart är det slut... Det är endast 39 dagar kvar med idag! Grymt läskigt! Det ska bli sjukt kul att ta studenten och allt det, MEN, tiden efteråt?! Det kommer säkerligen bli bra sen, men det är just nu när man inte vet vad som kommer hända som det är läskigt. Men man får ju som sagt ta dagen som den kommer, finns inte mycket annat o göra =)

Engelska snart som sagt, får se vad vi gör idag. Imorgon har vi Nationella skrivdelen. Kommer väl gå käpprätt åt skogen, men man kan inte göra annat än försöka. Jag orkar inte med mera prov och läxor nu, låt oss vara! xD

Jaja, skriver nog mer ikväll, innan eller efter träningen får se. Ha det bra allihop!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0