Balskor...

Hejhopp!


Ja nu var det ju det här med balskor. Jag fick ju de som jag hade beställt ifrån Halens, men dem passade ju inte ordentligt så jag har skickat tillbaka dem. Satt och kollade på internet om jag kunde hitta några fina, så var jag inne på dinsko's hemsida och hittade ett par söta ^^ Åkte dit un efter maten och prövade dem, de satt bra =P bara öva att gå i dem sen ^^, Ska köpa dem imorgon eller på lördag, 300kr för ett par skor. Bra?!

Fina? =)

Jag har varit extremt gottesugen nu senaste veckan, är hemskt xD Hade kunnat sitta o käka godis o chips i massor. Ge mig lixom!! =P Skänk chips och godis till en fattig xD



Ja vad ska man hitta på ikväll då? Någon som har ett tips på vad man kan hitta på? ^^ Jag lär väl hänga här bland osociala männskor xD Det kan vara så att jag är väldigt osocial mend et behöver inte ni veta xD ^^,

Ha det gött =)
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Mila

Skorna var ju jätte fina och med alldeles lagom klack för dig :D En sån som man kan orka gå i en hel dag/kväll ^^ Kram

2009-04-16 @ 19:51:57
URL: http://schoney.blogg.se/
Postat av: Linda

HAhaha, jag har också kollat på de skorna xD.

2009-04-18 @ 10:36:23
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0