Balskor!!

Hejhopp!


Idag så behövde vi bara gå på en föreläsning om positivt ledarskap, resten av lektionerna var inställda ^^ Han som föreläste hette Jim Tuveson har jag för mig =P Grymt bra var han iafall xD Det var roligt att höra på vad han hade att prata om, vad han varit med om osv. Jag satt och nickade till någon gång bara för att jag var så trött men jag trodde att jag skulle varit tröttare. Men han som pratade, Jim, har var så energisk och glad, jag undrar hur han orkar =P Han måste ha världens bästa självförtroende dessutom =P Ja han var riktigt grym ^^

Har även köpt biljetten till hamnkrogen på studenten ^^ Det är inte långt kvar =S Nu är det snart här. Balskorna kom ju idag med. Jag som var rädd att dem skulle vara för små ^^ Dem är näst intill förstora =( Den sitter inte riktigt fast på foten ordentligt, behöver kanske en extra sula?! Sen kommer jag inte kunna gå med den klacken xD

Jag har kommit fram till varför så många tjejer har en baldejt... För att dem har problem med att gå ordentligt i skorna så dem behöver någon att stötta sig mot =P Smart va xD haha ^^, Jag hade definitivt behövt en baldejt som jag kuna hålla i så att jag inte trillar xD För trilla det vill jag helst slippa undan =P Någon som känner för att vara min baldejt/stötta till balen? xD =P

Ikväll är det träning, på gräset igen =) Serien börjar ju som sagt på Fredag så då gäller det att vara fit for fight =P Lycka till med det typ xD Är fortfarande rätt död sen helgen =P Hehe, men det blir nog bra så småningom =)

Nu tänkte jag sätta mig och plugga lite mera på idrotten, satt lite med det i skolan men internet är inte alltid det bästa stället att hitta information på xD Ingen som ville hjälpa mig med det inte? xD

Ha det så bra i kväll, hörs kanske mer senare ^^
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0