Bläk!!

Gokväll!


Nu har jag nyss komit hem ifrån matchen, vi mötte KIF. Det gick väl inte speciellt bra direkt, vi spelade väl bra i början men sen i slutet gick det ju skit kasst. Enligt mig aillafall. Jag spelade inte speciellt bra, jag måste bli mer gapig av mig så att jag kanske får lite frisparkar med mig också. Jag tror att jag behöver byta sport, till antingen något där man är själv eller där man inte har någon närkontakt xD Eller kanske boxning, där får man ju slåss iallafall. Om man blir irriterad på den andra är det bara att fortsätat att slå xD

Just nu sitter jag och äter en av mina bullar som jag gjorde innan idag ^^ Mumsigt =) Funderar på att gå och sova snart och hoppas att man komemr upp imon bitti xD Benen lär ju vaar helt väck, träningsvärk Jaa xD

Hoppas att alla somnar gott sen =)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0