Bullbak =)

Tjingeling Badring!

Dagen började med en liten promenad med Ronja, det tråkiga där var att strax innan jag skulle gå ut började det vräka ner =( Så jag fick ta en promenix med stövlar och paraply. Ronja glade sig bara åt regnet, men hon är ju lite av en vatten hund ^^ Hon fick plaska i pölar o i bäcken så hon viftade glatt på svansen =) När jag gick förbi lekplatsen såg jag något märkligt. Ett träd med videung på, jag har aldrig sett ett stort träd med videung, bara små "buskar" om man kan kalla det så men aldrig ett helt träd =P Det som nästan är roligast är att det trädet har stått där hur länge som helst, jag är uppvuxen i detta området och jag har lekt på den lekplatsen så länge jag kan minnas och i precis de träden brukade vi klättra i. Varför har jag då aldrig sett att de har videung på sig innan? xD Jag tyckte då det var rätt komiskt ^^ Sen är jag kanske rätt efter när jag inte visste att det växte på träd xD Svårförklarat =P Buske, grenar eller träd.. Jaja xD

Jag har varit i full gång hela dagen iallafall, nu är typ första gången jag sätter mig ner och vilar lite. För när jag kom hem efter jag vart ute med vovven så startade jag tvättmaskinen, sen bakade jag bullar =) Mumma ^^ Medans bullarna jäste så städade jag badrummet och diskade lite ^^ Jag kan vara duktig emellanåt, speciellt under lov xD Då brukar jag städa massor, haha =P När bullarna var klara åkte jag ner till kungsmässan och handlade lite till maten, jag ska göra köttfärscurry med ris idag. Grymt gott är det =)

Nu ska jag spela lite spel tror jag, får väl se vad det blir =) Ha det superduper ^^
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: frida

nån e kär i dumbo ^^

2009-04-08 @ 13:47:22
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; du ska var nöjd, as snyggt blev d :P

2009-04-08 @ 14:33:05
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0