Dam Di Dum!

Hejhej!


Idag har jag gjort lite av varje, har varit inne i stan och gått runt med hunden ^^ Sen hemma har jag kollat film och lite så ^^  Det är härligt med lov för då känner jag att jag kan görade saker som behövs i min egen takt utan att känna stress. Sen vill man ju självklart hitta på saker som bara rör en själv och inte det runt omkring en. Det är så mycket jag skulle vilja göra nu under lovet men som jag inte har ork till. Vad ska man göra för att få emr ork? Ge mig tips tack =P

Nu snart ska jag skriva lite på ett skolarbete tänkte jag, det ska in veckan efter lovet =) Får se hur det går, om man hittar information osv.

Hoppas alla får en bra dag =)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0