Efter träningen!

Gokväll!


Nu är man hemma efter träningen, vi tränade till halv 9 ungefär så i 1 ½ timme höll vi på =P Det var rätt kallt idag, men tränade inte med underställ så kan ha varit därför xD Men jag har min egen regel, att när gräs säsngen börjar ska man lämna understället hemma =) Så är det bara xD Har duschat och ätit med ^^ Gottit =) Åt 5 mackor och 2 bullar... Jag är fortfarande hungrig xD Jag är inte normal xD haha xD Jag orkade inte äta mer, tyckte det började bli jobbigt att göra mackor och allt xD haha ^^, Är man knäpp så är man ^^

Jaja, jag hamnade här igen, ovanligt xD Ska snart gå och lägga mig, sova riktigt gött ^^ Ska upp vid 8, halv 9 imon. Behöver inte gå till skolan igentligen, men ska dit för att skriva klart vårat Projekt Arbete. Våran projktrapport ska ju in på fredag så det kan vara bra tid att skriva ihop den och få iordning på allt. Jag försöker täka positivt, men det är inte alltid lätt, eftersom vi delade upp arbetet och det blev bara en liten del jag skulle göra så jag måste ju vänta på att resten ska bli färdiga så att alla kan sitta och snacka ihop oss så att det blir bra. Men där kommer första problemet, vi är aldrig hela gruppen, det är totalt omöjligt att få ihop oss.  Andra problemet är, enligt mig, att vi är alldeles för splittrade och snackar inte ihop oss. Jag skulle vilja säga vad jag tycker emellanåt men då kommer jag bli mer hatad än vad jag redan är så håller det för mig själv, har känslan av att det blir bäst så.

Jaja, nu positivt =) Jag ska gå och sova och drömma söta, underbara drömmar =) Jag hoppas att ni få som läser detta också somnar och drömmer sött ^^
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0