En Rostad Nöt!

Gokväll!


Har precis kollat på Sverige - Brasilien i Damfoboll. Vi vann med 3-1 =) As gött ^^ Var en intressant match, ialalfall i andra halvlek ^^, Första var inte lika bra =) Nu ska jag snart kolla på Hockey VM =) Sverige möter Österrike, Hejja Hejja xD

Jag har föresten lyckats bränna mig ordentligt idag, kul! Som jag sa innan har jag ju bränt mig, efter lite mer koll så har jag fått en hemsk bränna, när vi var nere vid kungsbacka loppet så hade jag ju t-shirt som jag kavlat upp armarna på så det blev som ett "brett" linne när jag kom hem hade ja på mig ett linne med tunna band. Ni kan tänka er själva xD Sen i ansiktet ahr jag fått märken efter mina glasögon, kul! xD Ja, ont gör det och varmt är det xD Men det är väl sånt man får leva med helt enkelt ^^

Men nu startade hockeyn så ja ska dra mig :) Ha det gött så läge!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0