Första Lovdagen är slut!

Godkväll!


Träningen ikväll var jobbig xD Igentligen borde det inte varit så jobbigt, men tror min kropp är trött xD Vi sprang två varv och sedan 9 ruscher, 3 lååånga och 6 kortare. När vi skulle springa de långa så dog benen, jag orkade inte springa mer uppför det bara tog slut xD sjukt jobbigt var det iallafall ^^

Nu har jag precis käkat lite kvällsmat, 4 äggmackor ^^ Gottit värre =P Ska nog snart gå och sova tror jag, beror på hur trött jag känner mig ^^
Funderar på att kolla klart IFK matchen, de spelar mot Helsinborg idag, fast just nu ligger de under med 0-1 =( Hejja IFK =P


Aja, ska väl dra mig då, antingen sova eller kolla fotboll, får se ^^ Läsa lite kanske tillomed xD
Sov så gott så hörs vi mera imorgon =)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0