Första Lovdagen!

Hejhej!


Nu är klockan halv 12 ungefär, om drygt en timme kommer jag börja att traska bort till frisören =P Sen kommer jag vara helt anorlunda.. eller åtminstone på huvudet ^^ Idag har jag varit uppe sen klockan 8, jag känner mig på superbra humör =) Sen är våren här för er som missat det =D Det är helt underbart, solen lyser, fåglarna kvittrar, träd och buskar börjar bli gröna, blommorna blommar, vad mer behövs? =P Värmen såklart, men den är på gång =) Idag har jag gått runt i en tjocktröja bara ^^ och då är verkligen våren/sommaren på väg, för jag är en sån som näst intill alltid har jacka eller väst på mig =P

Sen jag gick upp i morse har jag gjort rätt mycket ^^ Jag har varit ute med hunden, tvättat sängkläder och hängt upp dem på tork utomhus ^^ Sen har jag varit på Biblioteket (Fyren) och lånat lite böcker, vimåste ju läsa en bok i svenskan som minst är 50 år gammal. Jag lånade två xD Det blev Gullivers Resor och Martin Bricks Ungdom. Får se vilken jag läser, kanske båda två?

                    Martin Bircks ungdom

Ja, nu ska jag väl fortsätta med ltie av varje, bädda klart sängen till att börja med, sen äta lite innan jag går till frissan ^^ Ska försöka få tag på Frida med, hon lovade mig att förlja med dit men hon är okontaktbar nu kan inte tag på henne. Jaja, får väl se hur det går =P

Ha det så bra så länge, hoppas ni är ute mycet i vårvädret =)
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: frida

fridas mobil funkar inte !!! nåns på msn !!:P

2009-04-06 @ 13:58:49
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0