Fredag V.17

Hejhopp!


Idag är det fredag, Igen! Hur fort går inte tiden igentligen?! =S
Skolan idag var rätt slapp, men ändå riktigt seg! Jag hade kunnat sluta 11 idag, men fick stanna i skolan till kvart i 12 typ. Inte så jätte skillnad men ändå xD Hade ingen Svenska, och Samhällen fick vi jobba själva på så då gick jag hem =) Fick skjuss av syrran från stationen, Gött, slapp gå ;)

Sen när jag kom hem tog jag en promenad med Ronja. Vi gick ut till Forsbäcks brygga, Riktigt varmt var det, hon fick bada och var glad över det ^^ Har aldrig sett henne så hyperaktiv xD Hon brukar få småryck när hon blir glad, men nu fick hon typ något vår ryck eller liknande xD När hon sprang ut i vattnet så såg hon en mås och böjade jaga den, hon fick upp en super fart xD Sen höll hon den racerfarten och tog några extra varv och upp o ner o hit o dit. Rullade sig lite bland all tång, inte mysigt xD Fick henne ut i vattnet igen så att hon kunde tvätta av sig, men då började hon springa så massa igen och runt i tången och i vattnet o upp o ner på bryggan o jag vet inte allt xD Grymt kul var det iallafall =P
Ni som har sett Ronja få ett glädjeryck innan kan tänka att detta var betydligt värre xD Men betydligt roligare med ^^,

Nu kom jag nyss hem ifrån stan, var iväg med mamma och Evve och handlade =) Kulkul ^^ Vi kan komma på de mesta ideer xD Från när vi var på väg ifrån Willys såg jag framför mig morgondagens rubriker... "Mamma misshandlade dotter på Willys!" Okej, låter kanske inte så kul nu, men det var kul då =P Många dumma saker sägs ibland xD

Nu ska jag hoppa in i duschen tänkte jag, sen blir det lite käk och efter det ner till stan och träffa Frida så ska vi gå på teater ^^ Sandra ska visa upp deras PA teater idag =) Ska bli kul ^^ Sen ska jag sova över hos Frida, det är ju Kungsbacka loppet imorgon =P Då vi ska hjälpa till, duktiga elever som vi är ;)

Hoppas alla får en bra Fredagskväll, och jag håller tummarna för laget som spelar idag =D
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0