Godmorgon Världen!

Morrn Morrn!


Idag har jag igentligen sovmorgon, men jag är i skolan ändå :P Duktiga mig ^^, Ska snart sätta mig och plugga på idrottsprovet ^^ Det har vi ju idag som dagt. Får hoppas att jag klarar det, har inte hittat svaren på alla frågor än och jag har ingen vidare lust att leta upp dem nu heller, så det får helt enkelt gå som det går typ. Frida påminde mig även om att vi ska plugga samhäll med, och jag kom ju ihåg att ta med böckerna till skolan.. eller inte det nej. De böckerna jag behöver ligger hemma och väntar på att bli lästa och medtagna till skolan.
Bra jobbat Angelica!

Nej jag får väl helt enkelt leta upp en ny liten fjuttig bok här i bibblan och låna den över lektionen idag. Komemr säkerligen itne komma så värst långt idag heller, förstår verkligen inte uppgiften. Jag kanske är helt inkompetent men då får jag vara det, läraren har förklarat det flera gånger för mig hur man ska göra men har jag förstått något? Nej inte ett piss!
Bra jobbat Angelica!

Verkar den här dagen ha börjat bra? Nej inte någonstans xD Jag är så grym xD eller ja det kan vi kanske diskutera =P
Nej nu plugga på idrottsfrågorna, kämpaglöd! Ge mig styrka!! xD

Ha det gött, plugga på ;)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0