Godmorgon!

Morrn Morrn!


Nu sitter man här, har käkat frukost och sånt. Var skönt att få sova ut riktigt idag ^^ Vaknade 8 och var piggeligg ^^, Snart ska jag åka till skolan, eller ja, jag kommer vara i skolan om en timme typ =P Får skjuts av pappa för han ska ändå ner till stan =) Göttans =P

Har fått någon jobbig förkylning inatt, den kanske bara är tillfällig jag vet inte. Men det kittlas som fan i näsan, jag är grymt snuvig och nyser massor xD Jobbigt värre typ xD

Jaja, ska ju skriva klart våran projekt rapport idag, eller ja så mycket vi kan. De olika delarna är lite på vift av olika anledningar så får se hur många vi får ihop idag. Min o Jaffas pyttelilla och Emelies har vi än så länge, jaja har ju imon på oss med =/

Men ha det super alla =) Skriver mera sen ^^
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för påminnelsen! Skulle ha lämnat in rapporten i tisdags? :S

sv. Japp de får jag :) Mamma vet ju att jag dödar henne om bilden inte är bra ^^

2009-04-16 @ 12:42:49
Postat av: Mila

Hmmm, mysko att mitt nmn m.m. inte kom med....men du kanske fattade att förra komentaren var från mig ändå? :P

2009-04-16 @ 12:43:53
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0