Gokväll!

Godkväll!


Nu är klockan sent, eller ja det beror på hur man definerar sent =P Men klockan är strax efter 9 ialalfall. Jag funderar på att gå och lägga mig, men kom fram till att jag inte lär somna än iallafall så jag kan lika gärna sitta här ett tag till ^^ De senaste två nätterna har jag sovit jätte dåligt, vet inte om det är för att jag sovit för mycket eller något sånt. Jag har lixom bara legat och vridit mig i sängen och så blir det för varmt, så öppnar man fönstret så blir det för kallt, ja ni fattar. Hemskt irriterande om ni frågar mig. Men sådana nätter ska man väl med ha ibland =P

Idag har jag som sagt varit med Frida =) Vi tog en promenad bort till ICA Maxi och på vägen stanande vi till vid ÖoB =P Trevlig promenad, härligt väder med även om man hade kunnat hoppats på mer sol medans vi gick. Men det gjorde inte så mycket, hade väldigt trevligt ^^ När vi skulle gå hem tog vi pendeln från Hede till Kungsbacak för att vi hade tunga kassar och det var jobbigt att bära dem ^^ Hemma hos Frida satte vi och oss kollade på Film, The Break Up, en bra och rolig film om ni frågar mig =P Fast början var rätt seg ^^

Efter filmen lagade jag och Frida mat ^^ De ni, kan ni tänka er mig och Frida i köket utan en katastrof? xD Nej tänkte inte det heller, MEN... Vi lyckades utan några större problem =P Det blev färskpotatis och "köttklumpar"  =D Frida sa att hon ville göra bifar, men hon gjorde dem så runda att det såg ut som en konstig köttbulle. Jag gjorde lite plattare bitar så vi kom fram till att vi kallade det köttlkumpar xD Perfa tyckte jag xD Men det blev gott iallafall, Mättade perfekt. ^^


Nej nu ska jag sitta och försöka göra mig trött. Någon som har tipps på hur man blir trött? Eller hur man somnar fort? Jag behöver tipps =P

Sov så gott allihop så hörs vi imorgon ^^
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: frida

men de skulle ju vara små bifar i dem var inte runda!!!

2009-04-10 @ 16:26:19
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0