Gokväll!

Gokväll gott folk!


Nu sitter jag här för att jag inte har något bättre för mig. Är inte speciellt trött, mer hungrig faktiskt. "Men ta och ät något då", jo det hade kanske varit smart men vill inte äta något precis innan jag ska sova och det finns inget gott att äta. Var ute med Ronja på en sväng förut, vädret har varit helt underbart idag! Äntligen, Äntligen är våren på väg. Då när jag var ute med henne var det ungefär 10 grader ute, och då var klockan 7 ungefär. Underbart =) När jag kom hem så hoppade jag in i duschen, så härligt =P Hade kunnat stå där ett bra tag ^^ När jag väl var färdig duschad satte jag mig framför tvn och kollade lite hockey, HV71-Färjestad. Var inte speciellt insatt i matchen utan kollade mest för att det inte fanns något annat att göra. När tvn här uppe blev ledig satte jag mig och spelade Guitar Hero, diggar det spelet xD Är inte den bästa direkt, men har man inget bättre för sig så är det perfekt underhållning ^^ Jag kände inte direkt för att sätta mig här då, orkade inte för det fannsändå inget kul att göra här. Men som sagt, det slutade med att jag fastnade här ändå, som vanligt xD

Ska väl försöka hoppa i säng nu om en stund men tänkte att jag ville säga godnatt först ^^, Lär antagligen ta ett tag innan jag somnar som vanligt. Seegt! Någon som har tips på hur man kan somna fortare? =P

Jaja, som sagt, gå och nana nu. Ha d gött och sov så gott!
Pusshej!


Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0