Klänning ^^,

Hejhej!


Nu är äntligen skolan slut för idag ^^ Okej vi fick sluta innan tre idag, så kom iväg från skolan tidigare ^^ Skönt det ioförsig =P Jag och Frida gick till Kungsmässan o mobbade oss en stund ^^ Jag hittade3 en söt klänning på H&M, för bara 150 =)

Den ser nästan ut sån, fast ett annat mönster o färg och så. Den är mer randig/rutig ^^ Modellen är samma xD

Hade ju idrottsprov idag, jag trodde det skulle gå åt skogen, men nej faktiskt inte =) Jag fick VG, det ni ;) VG gränsen var 41, jag fick 43 =D Bäst =P Blev riktigt glad att jag klarade det så bra ^^,

Ikväll ska jag kolla tv som vanligt ^^ Det är ju NCIS och House =) Det kollar jag nästan jämt på, på tisdagar ^^ Kulkul ^^
Nu ska jag väl antingen hänga här eller sätta mig och kolla på tv, finns inte mycket kul att göra vid datorn nu. Heelt dött =( Alla har dissat datorn tydligen xD Eller åtminstone de man brukar snacka med xD Vilket kasnke inte är så många alltid ^^

Nej nu dissa datorn jag med =P Ha det gött allihop =)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0