Kungsbacka loppet!

Hejhopp!


Sol! Det är helt udnerbart väder ute, solen skiner och det är bara super ^^ Hjälpte ju till på Kungsbacka loppet förut idag, vi var där i ungefär fyra timmar tror jag och hjälpte till. Solen sken redan då, så självklart har jag fått världens linjer på armarna! xD och dessutom i ansiktet, av mina glasögon xD Min högersida är mer bränd än vänstersidan xD Snyggt värre typ =P

Jag var väl hemma runt två ungefär, då var hela familjen ute och grejade i trädgården så jag stannade ute och hjälpte till =) Jag och Evve sådde lite frän av olika slag =P Får se om det blir något xD Var skönt att vara ute iallafall ^^ Jag har varit ute mellan halv tio och kvart i fyra, alltså ungefär 6 timmar och 15 minuter =P Inte illa ^^

Idag ska vi grilla =D Första gången iår, Gott! Älskar grillat ^^ Potatissallad och flintastek är underbart =) Potatisklyftor till är också väldigt gott ^^

Ska nog gå ner och se vad de andra håller på med ^^ Börjar bli hungrig nu ^^ Ha det göttans =)
Pusshej!


Vet inte om det syns att ja bränt mig, inte den bästa bilden heller xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0