Kyrkan!

Goddag!


Idag var jag i kyrkan med min bror och Frida. Det var Söndagsmässa idag =P Så Jag och Frida tog nattvard, har jag inte gjort sen min konfirmation för fyra år sen =P Har knappt varit i kyrkan sen dess, var där när Jannicke konfirmerade sig =P Men ibland kan det vara trevligt att gå dit typcker jag. Det var ju en del konfirmander där nu, lite tråkigt tycker jag det är när de inte kan sitta tysta och lyssna och sjunga med i psalemr och sånt. Varför konfirmeras dem om de ändå inte bryr sig? Idag var det två stycken tjejer som satt några rader längre fram, först när de kom in i kyrkan har en av dem telefonenuppe och pilalr på, väldigt respektlöst tycker jag, sen så när det är psalmer som man ska sjunga med i står dem och pratar och skrattar istället. Dålig stil måste jag få säga. Eller vad tycker ni?

Nu snart skall jag åka och hälsa på min Farmor som ligger på sjukhus, hon hade tydligen åkt in igår, vet inte riktigt vad det är.Men hon blir nog bra snart igen =) Hoppas jag =)

Ha det bra så länge ^^
 Pusshej!


Kommentarer
Postat av: frida

jag tror jag ska börja gå i kyrkan jag mådde super efteråt =)

2009-04-19 @ 16:00:55
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0