Långfredagen!

Gokväll!


Idag har det varit en härlig dag. Även om den inte började så superbra och allt inte varit bra så har den varit bra i sin helhet. Jag åkte med Mamma och Evve ner till Halmstad för att titta på en studentlägenhet som hon kanske ska köpa/hura eller vad det nu är =P Den var riktigt fin ^^
Sen har jag solat en stund, inte speciellt länge för det blåste för mycket ^^ Har varit sol hela dagen =) Underbart! Jag har duschat Ronja idag med, lite klurigt det dära för hon gillar inte det =P Hon älskar regn och att bada och allt sånt, men att bli duschad hatar hon xD Men jag lyckades iallfall schamponera och tvätta av henne =) Nu är hon ren o fin ^^

Har suttit och kollat på Törnrosa nu ikväll =P och Så ska det låta, roligt program ^^ Nu snart tänkte jag kolla på Singing Bee. Får se om jag ser hela eller går och lägger mig innan.

Nu ska jag kolla på tvn. Ha en bra kväll allihop =)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0