Ledig!!

Hejhej!


Idag var man då ledig från skolan eftersom jag inte hade något omprov att göra. Väldigt skönt måste jag få säga =) Istället för att vara i skolan så sov jag lite längre ^^ Sen åkte jag till Hedeskolan med Frida för att få några lappar ifyllda för att jag harpraktiserad där. Behöver ju det för att kunna åka iväg som Au Pair. Åkte även till Ängens förskola där jag också fick en lapp ifylld =) Så nu är de två lapparna klara iallafall, skönt det. Nu ska jag bara be någon annan, som inte är släkt, att fylla i en annan lapp =P En person som känner mig bra =P

Jag och Frida tog också en sväng till Göteborg eftersom jag fortfarande letar efter en studentkläning. Har hittat en som jag gillar men självklart finns inte den i min storlek. När jag äntligen hittar en.. Men jag får väl fortsätta leta, har hittat en på JC med, men vet inte riktigt =P Har riktiga problem med att hitta den rätta klänningen till studenten. Jag vill inte heller ha kjol och linne, det är inte samma sak =P Har alltid velat ha just klänning och då ska jag bannemig hitta något också! Usch jag känner mig jättestressad för det här med bal och student och allt. Men det ordnar sig nog snart hoppas jag.

Nu ska jag antagligen ta en promenad med Ronja, sen ska jag ta en dusch och sedan slappa ^^ Plugga lite kanske? xD
Ha det gött alla så skriver jag kasnke mer ikväll.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0