Lerkil IF - Tölö IF

Hejhopp!


Idag var det dags igen, det var seriestart för andra Div 5 laget. Vi spelade mot lerkil och förlorade med 1-0. Vi hade rätt många chansermen vi har lite problem med att sätta dem. Lite tråkigt men så är livet. Våran första halvlek var näst intill katastrofal tycker jag, i andra bättrade vi oss ordentligt. Jag hade faktiskt en målchans =P Men sköt över med runt en halv meter xD Men jag var där iafall, så här mycket har jag aldrig varit vid målet som innan =P Har ju flyttat upp från backpositionen ^^ Nu är jag lite överallt, där det behövs typ ^^ Jag växlar mellan ytter back, ytter mitt och topp =P Är lite kuligt =) Lite variation i vardan =)

Just nu sitter jag och kollar på 10 orsaker att hata dig, den är bra =P Sen ska jag se en annan film, glömt bort vad den heter ^^ Får se om den är något att ha =)

Hoppas ni andra har enbra kväll =)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Linda

sv; Tack :D.

2009-04-18 @ 23:43:21
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0