Måndag Morgon!

Hejohå!


Nu sitter jag i skolan, har precis haft min första lektion som var grymt tråkig. Nu ska jag sätta mig och plugga Naturkunskap, har ju snart prov så vi fick den här lektionen att plugga på. Så jag ska försöka vara duktig och göra det =P Nästa lektion börjar 11.50 så det är ett tag kvar, är skit hungrig redan nu och de andra slutar itne sin lektion förren om en timme. Kul... Får ta o plugga nu som sagt.

I kväll är det träning igen, 7-9. Får se om kroppen hänger med =P Har ont i min fot med, vänsterfoten dampar loss lite åt höger och vänster. Men det är sånt man får leva med ^^

Jaja, ha det nu så bra allihop. Plugga på ordentligt ^^,
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0