Match ikväll och det är 25 +

Hejhej!


Idag var första dagen iår som jag hade shorts till skolan! Alltså utan några leggings under =P Det var 10 grader vid halv 7 imorse =) Nu är det 25+ Hur gött som helst, varmt och soligt ^^ Jag kom upp ordentligt i tid imorse, klockan ringde vid 6 som vanligt, då var jag super pigg =P Snoozade i fem minuter eller något och sen gick jag upp, tog ut ronja, åt, bytte om, kollade tv och allt sånt. Lung morgon iafall ^^

Var ju på en föreläsning idag, med David Lega. Han var grymt bra och rolig att lyssna på. Han är handikappad och sitter i rullstol, han är förlamad i armarna och kan knappt använda sina ben/fötter, bara endast lite. Han har simmat mot alla odds, vunnit OS guld i paralympics o massa sånt. Det var så gött att lyssna när han pratade om hur han har levt och när han tränade och när han skämtade om sina egna problem. Man blidde jätte glad av att lyssna på honom =P En riktigt bra föreläsare är han, han får pupliken att lyssna =)

Nu snart ska jag käka mat, ska bli gott är lite hungrig nu ^^ Har precis suttit och skrivit klart läxan som ska in imon, vet inte om jag fått med allt men hoppas på det. Ska ju spela match sen mot Sandlyckan, kan nog bli jobbigt. Match i den här värmen är inte alltid kul, har inte varit duktig nog att drcka ordentligt heller nu. Måste börja göra det!  Men det ska iallafall bli kul att spela hoppas jag, även om alla dör efter en kvart ;) Lite roligt måste man ha emellanåt xD

Igår blev det inte så mycket skrivande, hade ingen ork direkt. Ville bara slappa framför tvn ^^ Men jag var ju som sagt med Frida en stund där efter skolan, sen satt jag och kollade tv i cirka tre timmar på kvällen och därefter avr det sängen =) Kunde inte somna snabbt direkt eftersom det var lite för varmt i rummet för min smak =P

Nej nu ska jag göra något annat, vara ute i solen kanske? =P Eller något mer vettigt xD Ha det bra allihop, uppdaterar efter matchen ^^
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N ^^

sv; Okej, tack för din röst! :)

2009-04-29 @ 17:31:38
URL: http://jjoosefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0