Min telefon is Alive!

Hejhopp!


Igår så var det ju utgång efter tränignen. Var väl inte så värst kul igentligen xD Med tanke på att det typ är helt dött fram tills halv 1 - 1 då allt folk kommer. Jag avr alldeles för trött så jag drog vid 12 typ, dåjag gick till LillAmandas med Johanna och Frida. Jag var hungrig xD Vi satt där och åt och mobbade oss typ =P Sen kom det några vuxna och började snacka med oss, hade ingen aning om vilka det var men dem vart ju trevliga xD Haha =P Sen när Frida hade dragit sig emåt kom det en som var rätt packad så att säga. Han satt vid vårat bord och skulle käka, han köpte potatismos och hamburgare. Man blev inte speciellt hungrig av att se honom sitta och käka mos med ketchup xD (tur nog hade jag redan ätit xD) Det såg ut som om han skulle däcka när som typ =P Jag och Johanna ahde rätt kul, vi satt o garvade ett bra tag åt honom xD Han kunde inte ens stå rakt upp xD Sen slängde han sin hamburgare rätt på bordet med, mindre trevligt xD Sen så ringde han en taxi, men efter typ 5 minuter träffade han en kompis och åkte med honom hem, så då stog taxin där o väntade på honom sen xD haha, måste säga att det var rätt kul xD

Jag och Johanna hade kul iallafall xD Det är huvudsaken xD

Idag har jag varit i Göteborg och hämtat hem min telefon =D Äntligen, jag har saknat den ^^ Han som hjälpte mig var rätt kul, de som jobbade där tävlade typ mot varann om vem som kunde sälja mest xD Så han frågade om vi ville skaffa lite andra abonemang eller internet och sånt xD haha Var rätt kul =P
Sen när vi skulle ta tåget hem så blidde det någe fel på det så vi fick vänta en halvtimme på nästa. Seegt xD

Nu ska jag nog ta någe och käka, är lite hungrig ^^,
Ha det gött, skriver kasnke mer senare, vi får se =)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mila

sv. Japp, du som ändå va inne på bloggen bör ju vet adet ;) Haha!

2009-04-04 @ 15:18:39
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0