NCIS

Hejhopp!


Vet ni vad?! Jag har pluggat! =O Trilla inte av stolen när ni läser detta, men jag har faktiskt det, jag lovar jag ljuger inte xD Jag började skriva på mitt arbete om knyppling som jag skriver i skapande verksamhet =P Det ska in om exakt en vecka faktiskt =P Lite jobbigt att jag bara hittar samma info hela tiden, jag vill ha lite variation i arbetet, men istlelt står det samma på alla himlans sidor. Tröttsamt, får se om jag kan ta en sväng förbi bibblan imorgon eller på torsdag o hitta en bra bok =P

Ikväll är det ialalfall NCIS som gäller =P Älskar det programmet ^^ Det programmet är så bäst =P Jag gillar Abby bäst, hon är så klockren xD Ska sitta där framför tvn med lite kladdkaka ^^, Eller lite glass kanske? ^^, Elelr både och? =) Vi får väl se vad jag klurar ihop =P Funderar på att städa lite på rummet innan tvn med, men får se hur långt jag kommer =)



Vad ska ni göra ikväll? :)

Ha det bra så lägne :)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; men det passar dig perfekt :D

2009-04-08 @ 12:38:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0