Nu är det Klippt!

Hejhopp!


Nu har jag varit hos frissan som sagt ^^ Tanken var att jag skulle klippa upp och klippa lugg, men den iden sket sig när jag väl kom dit. Pratade med frisören om det jag hade tänkt och hon sa då att om jag ville klippa lugg hade inte det funkat så bra, jag har nämligen en virvel i pannan så luggen hade stått rätt ut vilket inte hade varit så snyggt, sen förklarade hon att mitt hår är väldigt tunnt så hade jag klippt upp det så skulle jag typ ha förstört håret. Det hade blivit för tunnt längst ner och så hade det blivit slitet jätte fort. Det ville ja inte, så det blev bara att klippa av det en bit. Rätt surt för hade jag vetat att det inte avr någon ide att klippa upp hade jag inte ens bokat en tid, då hade jag bett mamma klippa mig. Men nuär det som det är, jag får leva med mitt tråkiga hår *Jippie*. Vet några som sagt att de vill ha sånt hår som jag har, men ajg kan lova att ni inte vill det. Jag kan inte göra någonting, det bara hänger plattfall och är urtråkigt. Usch, jag får skaffa peruk eller något sånt.

Före


Efter


Nej nu ska jag väl ta o hitta på något annat, datorn är inte speciellt rolig =P Får se vad jag hittar på, spela lite spel eller något.
Ha det så bra så länge ^^
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: frida

du ser inte ut som 3 :Ö

2009-04-06 @ 15:52:42
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

ÅH vad fint det blev :D

2009-04-07 @ 16:13:35
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0