Påskafton!

Godkväll!


Imorse vaknade jag av mig själv, pigg och utvilad klockan 10 i 7.  Kändes lite segt att gå upp så tidigt, men varför försöka somna om och bli trött, då känns det bättre att gå upp ^^ Jag gick ut och tog en sväng med Ronja iallafall, det var härligt. Tyst och skönt ^^ Sen när jag kom hem så var mamma uppe, så satt och pratade med henne medans jag åt frukost =) Trevligt Trevligt ^^

Jag har varit ute nästintill hela dan idag =) Det var varit varmt och skönt ^^ Har hjälpt mamma ute i trädgården och lekt med Ronja och lite så =) Har faktiskt även tvättat bilen åt mamma =P Snäll jag é va xD Idag var det riktigt varmt ute faktiskt, det var 17,5 grad =D Sommaren är snart här ^^ Eller ja våren ska väl hitta hit ordentligt först, fast det verkar den ju ha gjort nu =) Om det här vädret håller i sig. Får vi hoppas på ^^

Imorgon ska jag ha "träningsläger", det ska vara söndag till måndag. Så vi får ihop laget och lite sånt nu innan serien börjar, den börjar på Fredag ifall någon är nyfiken ^^ Det blir nog roligt hoppas jag, mycket tränande och mycket flumms =P Vi ska sova över i klubbstugan med, Haha, hur ska det gå xD Vi lär väl inte somna ^^ Får väl se =)

Nu har jag precis kollat på Sandor / Ida, har inte sett den sen den kom ut på bio =P Men jag tycker faktiskt den är bra ^^ Ska se en till film efter Robinsson, The Wedding Date. Har sett den innan, men tycker de är bra =P Så annars händer inte mycket mer ikväll ^^ Ska nog packa lite till imon bara =) Kan vara bra tror jag xD

Nej nu ska jag väl dra mig =) Glad Påsk Allihop =D
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; tack för din röst :)

:D:D

2009-04-12 @ 13:19:58
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0